14/12/2015

Osteopatija i druge alternativne metode lečenja.

Zašto sam izabrala alternativne metode da se otarasim svog svakodnevnog bola u leđima.

Pre par godina bilo je trenutaka kada su moji mali ali učestali bolovi u leđima i glavobolja postali previše zamorni i nešto sa čime više nisam htela da se borim. Iz iskustva znala sam da regularni doktori mi ne mogu pomoći pa sam tražila alternativu. Već sam bila upoznata sa terapeutima koji se bave homeopatijom i akupukturom pa se moja pretraga kretala u tom pravcu.


Srećom naišla sam na divnu ženu koja radi kombinaciju svega ovoga i osteopatije. Najviše mi odgovara kod ovog principa lečenja to da se ne posmatra samo problematičan deo tela, već telo kao celina, sistem koji je ispao iz balansa. Onda počnete da ga lečite nežnim metodama kako bi ste povratili taj preko bitan balans. Iznenađujuće vaše telo vodi terapeuta dalje u dublju problematiku.


Ima različitih metoda i terapeut obično stvore kombinaciju koja odgovara vama, evo par na koje sam ja naišla:

  • Osteopatija: Holistički tretman zglobova, mišića i kičme sa pozitivnim efektom na nervni, cirkulatorni i sisteme limfa tela. Pomaže kod raznih ukočenja i bolova u vratu, vilici, stopalima i artritisu.
  • Emmett Terapija: Veoma blag metod gde terapeut drži samo dve tačke na vašem telu. Može vam pomoći ako osećate bol u leđima, stomačne probleme ili stres.
  • Dorn Metoda: Nežno masiranje kičme. Pomaže kod bola u leđima i glavoboljama.
  • Schüssler Terapija Soli: Ove mineralne soli pomažu balansiranju minerala na ćelijskom nivou u organizmu, koje, prema lekaru 19. Veka Wilhelm Schüssleru skrivaju bolest. Mogu vam pomoći kod raznih oboljenja.
Moj terapeut je postao moj anđeo i više sam nego zahvalna na tretmanu koji se ne može porediti sa doktorskom posetom! Otarasili smo se mojih fizičkih problema a pomogla mi je i mentalno sa mojim studijama, ispitima i teškim periodima života. Telo pati pod stresom i strahom, ali sa holističkim tretmanom (uključujući moje telo, mozak i moju dušu) otvorio se potpuno novi pristup na snage moga tela i moje slabosti.

Sada sam u stanju da i sama osluškujem signale koje mi moje telo šalje, da reflektujem i reagujem dosta bolje.

Alternativna terapija je promenila i moj pogled na život. Počela sam više da razmišljam o svom zdravlju i šta sama mogu da uradim da poboljšam svoje trenutno stanje. Moj cilj je da nađem balans u trenutnoj životnoj situaciji. I aktivno je održavam. Sada kažem ne smeš dozvoliti životu da te živi - moraš ti da živiš svoj život!