16/11/2015

4 Koraka ka Zdravom Telu Ove Zime.

  • Ova jednostavna vežba balansira telo i održava ga aktivnim

Snažno i energično, spremni za zimu

Uprkos našim najboljim željama, savršene temperature ne traju cele godine; hladnoća zime mora nekada da dođe. Može se i zimi telo održavati zdravim sa ovih par vežbica koje smo spremili za vas.

Preporučujemo da ponavljate celu sekvencu svako jutro - i najbolje da to radite ispred otvorenog prozora! Zašto? Jednostavno, pomoćiće da se probudite i daće ti energiju da počneš dan. Svež vazduh možda vam nije prvi izbor zimi, ali čak i malo svežeg vazduha je odličan motivator.

Ponavljajte vežbu dok vam prija, to može biti duži ili kraći interval svakog dana. I zapamtite da ispravno dišete: trebalo bi da disanje ide prirodno i u skladu sa pokretima.
Spremni? Pustite video gore, demonstraciju našeg veoma nežnog fitnes treninga.


1. Disanje i Trajanje

Cilj: Učinite sebe svesnim svog disanja, opustite ruke i leđa
Pokreti: Stojite u uspravnom položaju. Udišite kroz nos kada pomerate svoje ruke ka telu , isdišite kroz usta kada odguravate ruke od svoga tela. Možete uraditi ovo različitim intenzitetom  tenzije u svome telu ( rukuma )
Ponavljanje: 3-6 puta

2. Balans

Cilj: Povećati svoj balans i stabilnost. Ovo je super u promeni sezona kada se sve u prirodi menja, kako bi sebe održali u balansu .
Pokreti: Stojite na jednoj nozi oko 5 sekundi; ne morate da držite nogu veoma visoko. Ispružite jednu ruku gore, i suprotnu nogu nazad. Možete dotaći zemlju sa vašim nožnim prstom ako vam pomaže u balansu. Držite vaše kukove uspravno i bez okretanja. Održavajte centar vašeg tela snažnim povlačenjem vašeg stomaka ka leđima.
Ponavljanje: 10 puta svaka strana.

3. Opuštanje vaših leđa 

Cilj: Opuštanje vaših leđa i usporavanje disanja.
Pokreti: Dok izdišete, polako se sagnite da vas težina vaših ruku i glave spušta na dole, kao pokazano. Da smanjite pritisak na leđima možete malo saviti kolena. Polako se izvlačite dok izdišete.
Ponavljanje: Ostanite ovako 4,5 uzdaha/izdaha.

4. Otvorite vaša ramena

Cilj: Mobilisati vaša ramena i dati im energiju sve dok ispravljamo vaša leđa i otvaramo grudni koš ( thorax ) - ostiće te toplotu nakon! 
Pokreti: Držite ramena nisko dok rotirate kroz laktove. U dugoj verziji , sa dužim rukama, držite vaše palčeve uperinim ka pokretima, pratite ruku očima, rotirajte sa gornjim delom tela - vaši kukovi ostaju pravo.
Ponavljanje: 4 puta na svakoj strani.

 Kako se sada osećate? 

 Sve ove vežbe su sjajne da se urade i u kancelariji u potrebi oslobađanja od stresa na pauzi.

Claudija nosi Amoena Active Grudnjak iz naše kolekcije Jesen 2015.

Obaveštenje: konsultujte doktora pre nego sto radite bilo kakve naporne vežbe, i ne radite ništa što boli.